Kouluttaudu henkesi edestä - Safety trainings for life

Palvelumme

Kattavasti koulutuspalveluita turvalliseen työympäristöön

Rennot ja laadukkaat turvallisuuskurssit Validatorilta, tarjoamme muun muassa seuraavia kursseja: työturvallisuuskorttitulityökortti sekä alkusammutuskurssit ympäri Suomea. Kurssit ovat sekä kaikille avoimia kursseja sekä yrityksille räätälöityjä yksityiskoulutuksia.

Ymmärrämme että kurssilaisilla on paljon valinnanvaraa kurssia valitessaan. Siksi Validatorilla panostammekin siihen, että kurssimme ovat hyödyllisiä ja viihdyttäviä. “Pakon” ei tarvitse olla pakkopullaa! Turvallisuuskurssit pidetään katto-organisaatioiden vaatimusten mukaisina höystettynä kouluttajan kokemuksilla ja esimerkeillä.

Olemme saaneet hyvää palautetta kursseistamme. Kiitos kuuluu omalta osalta myös kurssilaisille.

Turvakoulutus kurssimme ovat katto-organisaatioiden hyväksymien kouluttajien pitämiä. Suoritukset kirjataan kunkin organisaation (ttk ja spek) järjestelmiin ja kurssin suorittamisesta myönnettävät kortit sisältyvät kurssihintaan.

Tarjoamme myös työturvallisuusalan konsultointia, auditointia ja palvelemme yrityksiä muun muassa laatimalla pelastussuunnitelmia, työsuojeluohjelmia sekä muita viranomaisten vaatimia suunnitelmia ja dokumentteja.

Ota yhteyttä, katsotaan miten voimme olla avuksi!

Työturvallisuuskortti

Työturvallisuuskortti kuva

Panosta turvallisuuteen Validatorin kautta, tarjoamme kattavat työturvallisuuskoulutukset, jotka valmentavat tiimisi kohti nollatapaturman työpaikkaa!

Tulityökortti

Osoita ammattitaitosi ja paranna työturvallisuutta tulityökortin avulla, joka on konkreettinen askel kohti vastuullista ja turvallista työympäristöä!

Alkusammutus AS1

Alkusammutuskurssimme antavat sinulle tietoa tulipalon syttymisestä ja taitoja tulipalon sammuttamiseen. Sammuta riskit ennen kuin ne leimahtavat!

Korkeanpaikan työskentely ja putoamissuojaus koulutukset

Putoamissuojaus kuva

Noudata korkeuksia turvallisesti – meidän korkeanpaikan koulutuksemme varmistaa, että jokainen nousu ja lasku on hallittu ja turvattu!

Miksi Validator?

Alan
asiantuntemus

Syvällinen ymmärrys työturvallisuuden vaatimuksista ja standardeista.

Kattavat
koulutukset

Laaja valikoima kursseja, jotka täyttävät erilaiset opetuksen ja sertifioinnin tarpeet.

Personoitu
opetus

Räätälöity koulutus, joka vastaa yksilöllisiä ja yrityskohtaisia tarpeita.

Jatkuva
tuki

Ei pelkästään koulutusta, vaan jatkuvaa tukea ja neuvontaa työturvallisuuden ylläpidossa.

Palautteita kursseiltamme

”Kouluttaja oli paras mahdollinen”
Asiakas
”Kurssi oli todella positiivinen yllätys. Ensin ajattelin että nämä ovat turhia, mutta tämähän oli aivan loistava”
Kurssilainen
”Opin paljon uutta eikä osallistuminen todellakaan ollut pakkopullaa. Lisäksi oli hyvät tarjoilut!”
Konkari

Asiantuntija palveluksessasi

Kouluttaja Tuukka Koskenrouta

Kursseillamme on mukava positiivinen ja rento meininki. Tavoitteena on saada jokainen kursseillemme osallistunut saamaan päivästä mukaan jotain työturvallisuutta parantavaa mukaansa työpaikalle.

Tarjoamme organisaatioille myös konsultointia työturvallisuudessa ja siihen liittyvässä dokumentoinnissa.

Join Our Newsletter

Receive our latest blog posts directly in your inbox!